Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Leonidas Grieks Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
Dmitriy
2 jun 2026 om 23:01
Lekker
marley
29 mei 2026 om 21:25
eten was goed alleen jammer dat de bezorger geen wisselgeld bij zich had maar die man wilde nog wel terug rijden maar voor dat bedrag was hij meer aan brandstof kwijt heb ik laat maar zo maar de volgende keer betaal via iDeal
Rosanne
23 mei 2026 om 20:06
Heeeeeerlijk, lekker mals vlees, goed gekruid, super !!
Bjorn
10 mei 2026 om 20:08
eten was redelijk geen bezorging gekomen na 2 uur wachten, telefonisch niet te bereiken, dus zelf naar toe gereden en gehaald. ze hadden geen personeel was het excuus.
Tim
17 apr 2026 om 16:59
erg lekker
Frank
14 apr 2026 om 22:12
lekkere rijst
Johan
6 apr 2026 om 16:39
Altijd goed
Jeanne
25 mrt 2026 om 20:59
heerlijk eten zoals altijd